Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
30 AprÜnvan
Azure Business CenterÜmumi məlumat
Araz Supermarketlər
Şəbəkəsi "Müştəri Əlaqələrinin İdarə olunması üzrə Bölmə Müdiri"
vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir!
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Müştəri Əlaqələrinin İdarə olunması üzrə Bölmə Müdiri” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını Career@retail.az elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Öhdəliklər
Bonus Kart sxemi üzrə şirkətin müştərilərlə əlaqələrini idarə etmək;
Gündəlik olaraq satış nəticələrini nəzərdən keçirmək, təhlil etmək;
Araz mobil tətbiqetməni idarə etmək və tətbiqetmə vasitəsilə şirkətin loyal müştəri balansını artırmaq;
Müştəri və satış məlumatlarını təhlil etmək, müştəri əlaqələrinin idarə olunması üzrə hesabatları hazırlamaq (həftəlik və aylıq müştəri məmnuniyyəti göstəriciləri hesabatı, bonus kartı hesabatı);
Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi layihələrini idarə etmək və ölkə bazarını araşdıraraq, şirkətin müştəri platformasını yüksəltmək;
Şirkətə daxil olan müştəri şikayətlərini biznes üçün dəyərli müştəri anlama (insight) mənbəyi olacaq dərəcədə təkmilləşdirmək;
Bonus Kart üzvlüyü, kartın istifadəsini və bununla da sadiq müştərilərin sayını artırmaq;
Şirkətin loyal müştəri dövriyyəsinin ümumi müştəri dövriyyəsindəki pay nisbətindən yüksək olmasını təmin etmək;
Ən çox müştəri şikayətləri daxil olunan mağazaların hər birində müştəri
məmnunluq göstəricilərini yüksəltmək;
Təminatlar:
Nahar ilə təmin edilmə;
Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
5 günlük iş qrafiki;
Servis xidməti
Tələblər
Təhsil - Ali;
İş təcrübəsi - Əlaqəli sahə üzrə minimum 2 il təcrübə;
Kompüter bilikləri - CRM proqramları, MS Office (Exceldə işləmə bacarığı yüksək olmalıdır);
Yaxşı səviyyədə kommunikasiya bacarıqları,məsuliyyətlilik, analitik düşüncə tərzi, liderlik və layihə idarəetmə bacarıqları: